13 Haziran 2009 Cumartesi

Cs Çılgınlığı

Merhaba Arkadaşlar Bu Makalemde Size Cs Çılgınlığını Anlatıcam Cs(Counter Strike) Counter Strike Oyunu Çıktığı Tarihden İtibaren 1999 Yılı Diye Hatırlıyorum Tam Emin Değilim Her neyseo o Yıldan İtibaren Oyun Geniş Kitlelere Hitap Etmiştir.Ve Milyonlarca Oyunun Seveni Vardır Ben Bu Oyunu Küçükken Arkadaşlarımla Cafelerde Oynardık Hesap atardık :D Biraz Büyüdük Eve Net Geldi Sonra Öğrendimki Bu oyun Online Olarak Oynanabiliyiro Hemen Koştum Cs 1.5 Cd Si Aldım Kurdum Araştırdım nasıl oynanır Diye Ve Öğrendim Gerekli Programları Kurdum. Ve Oyuna Girdim O kadar Mutlu Oldumki Her şey iyiydi Ama Sorun Vardı Oynadığımız Bölümler Çok Ceğişikti Biraz Yabancılık Çektim Ama bölümlere Alıştım Sonra Harika Denilecek Kadar Oynamaya Başladım Beni Clanlara ( Cs Takımları ) Na Çağırmaya Başladılar Ben Gitmedim. Bir kaç yıl günde 2-3 saat Oynadım Sonra Baktım Bu KOnuda Biraz bilgi , deneyim , tecrübem var Dedim Cs üzerine Bir Site Açayım Açtım Az buçuk Backlink Kastım Özgün Makale Girdim yaklaşık site ile 2-3 hafta uğraştım 2-3 Gün Sonra pr güncellemesi vardı pr güncellemesi Geldi Çattı Bi baktım Sitemin Değeri pr6 Olmuş .
Neyse Bu kadar Konuşma Yeter vipbilgi@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

forum karasör web tasarım kurtlar vadisi gladio oyun oyna Gulet Charter Otel Şikayet Eskişehir Ucuz Oteller Türkçe Dizin Meyve SepetiBakTaBuL Sohbet chat Sohbet ilan