20 Haziran 2009 Cumartesi

isyanlardayım

evet sayın kadın izle emlak ara kadın sitesi izlesene emlak takipçileri başlıktata belirttiğim gibi isyanlardayım isyan günah ama bilmiyorum değişik duygular içerisindeyim nasıl değişik duygular diye soracaksınız siz sormadan ben cevaplıyayım sanalda herşey yolunda gidiyor gibi gözükyor ama projelerim tutmuyor projelerim tutsa zaten şimi köşelik olmuştum sanalda isyanım böyle real hayatta ise yaz geldi her yer cıvıl cıvıl ama ben nedense böyle pc ye kitlenmiş bir vaziyetteyim herkes tatilde iken ben bu sıcakta pc başındayım ama meyvelerinide alıyorum nasıl meyvelerini alıyorum diye sorucaksınız ben yine hemen cevaplıyayım mesela seo yarışmasında 1. gidiyorum mesela pr6 sitem var alexası her geçen gün artıyor. ama ticarette pek iş kalmadı türkiyenin en büyük webmaster forumu yani r10 da bile ticaret yapan insan sayısı çok az benim gördüğüm 150-200 . gönül isterki bu sayı 3-5k ya çıksın ama küresel kriz herkesi olumsuz etkiledi sanırım neyse umarım projelerim tutar size iyi günler kolay gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

forum karasör web tasarım kurtlar vadisi gladio oyun oyna Gulet Charter Otel Şikayet Eskişehir Ucuz Oteller Türkçe Dizin Meyve SepetiBakTaBuL Sohbet chat Sohbet ilan