24 Haziran 2009 Çarşamba

yarışmadaki arkadaşlarımıza Teşekkürler

sayın kadın izle emlak ara kadın sitesi izlesene emlak Takipçileri Eğer bundan önceki makalelerimi okumuşsanız tahminimce okudunuz bir çok kere ilk seo yarışmam olduğunu bahsetmiştim o yüzden bazı arkadaşlarımız kadar deneyimli değilim ama ben içimden şu şekil düşünürdüm hep millet 1. den gıcık alır onu 2.liğe atmak için elinden geleni yapar iftira atar vs.vs. ama yanılmışım tam tersine tatlı bir şekilde ilerliyor wordpress bloglu arkadaşımız ile iyi bir şekilde anlaşıyorduk o arkadaşımızı beyaz listeye aldım şimdide gurcay.org adlı sitenin sahibini beyaz listeye aldım inanın yarışmada olmasam bu 2 arkadaşımızın 1. olması için elimden geleni yaparım duygulandırdılar beni saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

forum karasör web tasarım kurtlar vadisi gladio oyun oyna Gulet Charter Otel Şikayet Eskişehir Ucuz Oteller Türkçe Dizin Meyve SepetiBakTaBuL Sohbet chat Sohbet ilan