19 Haziran 2009 Cuma

Söke Söke Alırız

Merhaba Arkadaşlar Bu akşam 1 iyi 1 kötü haber aldım Öncelikle kötüyü açıklıyayım düşüncesiz arkadaşımın birisi anlamadan dinlemeden r10 da -itrader vermiş dellendim bende onu halletmeye çalışyıorum neyse iyi habere geçelim.


Google amcaya bi uğrayalım ne var ne yok diye bakalım dedik googleye kadın izle emlak ara kadın sitesi izlesene emlak yazınca bir baktım 1.yim pek fazla tepki göstermedim cooikelerden olabilir dedim cooikeleri temizledim bidaha aradım bi daha baktım 1. yiz öyle bazıları gibi herkese bak gördünmü 1. yim 1.yim diye bağırmadım sebebi ise 1.olacağımdan pek kuşkum yoktu. yani sadece google hocamızın indexlemesini bekliyordum hocamızda indexleyince backlink kontrolü yapınca 1.olduğum anlaşıldı herkes kiminle dans ettiğini öğrensin 3 günlük bebeler kalkıp seo işine soyunursa vay piyasanın haline . benim için para pul pek önemli değil geçen makalemdede söylediğim gibi r10 a ilk üye olduğum sıralarda seo danışmanlığı yapılır diye konu açtım alaya almıyan kalmadı eee şimdi kimin ne durumda olduğu belli sırf post kasmak için aşşağılayıcı mesaj atanların vay haline şu an yerin dibindedirler neyse çok fazla iddaa lı olduk yarışmadakı bütün arkadaşlarımıza başarılar diliyorum hepinizi seviyorum tatlı bir rekaber sürüyor haydi hayırlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

forum karasör web tasarım kurtlar vadisi gladio oyun oyna Gulet Charter Otel Şikayet Eskişehir Ucuz Oteller Türkçe Dizin Meyve SepetiBakTaBuL Sohbet chat Sohbet ilan