20 Haziran 2009 Cumartesi

sen sigarasızlık nedir bilirmisin

evet sayın kadın izle emlak ara kadın sitesi izlesene emlak takipçileri size sigarasızlığın ne kadar pis birşey olduğunu anlatıcam ama anlattıklarımı sadece sigara kullanıcıları bilir sigara kullanmayanlara ne mutlu öyle bir dertleri yok allah herkese bırakmayı nasip etsin diyelim ve konuya gelelim geçenlerde paketimde 2 sigara kalmış saat gece 00.15 suları evde kimse yok uykumda yok yani sabahlıcam bir sigara çıkardım yaktım içtim aradan yaklaşı k1 saat geçti saat 01.00 - 01.30 civarı canım sigara istiyor ama kıyamıyorum içmeye neyse onuda yaktım yavaş yavaş sindire sindire içtim biraz counter strike oynadım makale yazdım backlink kastım saat oldu 03.00 canım fena şekilde sigara istiyor apartmandaki arkadaşlar aklıma geldi saat 03.00 kapıları çalınmaz tabiki hemen cep telefonuna sarıldım 1. arkadaşımı aradaım telefonu kapalı 2. arkadaşımı aradım onunda telefonu kapalı son bir umut 3. arkadaşım kaldı yan apartmanda bismillah dedim aradım aha onunda tel kapalı ben bu arada kriz deyim gözüm , beynim , nefsim nikotinden başka birşey görmüyor düşünmüyor :D saat 03.30 oldu lan ne yapayım ne edeyim zaman geçmiorki sabah olsun üstümü giydim dışarı çıktım caddelerde insan bakkal bir şey arıyorum sigara alayım cebimde yaklaşık 8-9 tl para var saat 04.00 oldu baktım bi çay ocağı sahibi dükkanı açıyor şimdi ben bu adamdan nasıl sigara istiyeceğim die düşündüm sigara içiyormu diye düşündüm baktım adam marlboro paketini çıkardı bi sigara içti içimden diyorum ki hadi lan banada uzat şı paketi hadi lan adamın umrunda deil . baktım olacak gibi deil adama durumu anlattım dedim böyle iken böyle sen o paketten 3-4 tane al paketi bana ver al sana 5 tl adam güldü para almadı paketi verdi lan teşekkür etmeye kalmadım hemen sigarayı yaktım 2-3 nefes hızlı hızlı çektim ohhhhh bir rahatlama aldı beni şimdi adama birşeyler yapmak lazımda adam aynı zamanda poaçada satıyordu 15 tane poaça adamdan aldım eve koştum saat 05.00 a yakındı çay demledim poaçalarla birlikte yedim sigaramı içtim mutlu sona ulaştım :D Size tavsiyem sigara kullanmıyorsanız asla kullanmayın asla. sigara kullanıyorsanızda sllah sigarasız bırakmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

forum karasör web tasarım kurtlar vadisi gladio oyun oyna Gulet Charter Otel Şikayet Eskişehir Ucuz Oteller Türkçe Dizin Meyve SepetiBakTaBuL Sohbet chat Sohbet ilan