16 Haziran 2009 Salı

sitemi sattım

merhabalar arkadaşlar geçenlerde aldığım 250 tl lik siteyi pişman oldum adamada diyemessinki pişman oldum geri paramı ver ayıp olur hemde ayıbın kralı olur mecbur bende açık arttırma ile sattım 120 tl etti anlıyacağınız 100 tl içerideyim e her zman kazanmak olmaz açgözlülük olur arada birde kaybedicez dimi :D bu yıl hesaplarım var hesaplarım tutarsa 2010 yılının yazında opel vectra alıcam hesaplarımın tutması için seo yarışmalarında 1. olmam lazım amacım bu kelimede kadın izle emlak ara kadın sitesi izlesene emlak 1.olmak bana pek zor gelmiyor ama haydin bakalım görücez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

forum karasör web tasarım kurtlar vadisi gladio oyun oyna Gulet Charter Otel Şikayet Eskişehir Ucuz Oteller Türkçe Dizin Meyve SepetiBakTaBuL Sohbet chat Sohbet ilan